The Adventure Pals
The Adventure Pals on saanut inspiraatiota sekä klassisista tasohyppelyistä että sarjakuvista, ja se asettaa sinut ja parhaat kaverisi (kirahvi ja kivi) matkalle pelastamaan maailmaa ja isääsi muuttumasta hotdogeiksi! Nouse tasoja ja opi erikoiskykyjä, heitä pommeja ja mätki asioita miekallasi. Etsi kuppikakkuja, jotta saat avattua asuja ja täytettyä leikekirjaa salaisilla tarroilla viidellä suurella, luovalla alueella, joista kullakin on ainutlaatuisia tasoja. Tutki Treevalen mystisiä metsiä, kulje kuun kummittelevissa kraatereissa ja sukella meren syvyyksiin Crablantiksen kadonnutta kaupunkia varten. Peli on sekoitus rakkaudella käsintehtyjä toimintatasohyppelykenttiä ja roolipelimäisiä sijainteja, joissa kylänväki tarjoaa tehtäviä, esineitä ja muuta kivaa ostettavaksi matkaasi helpottamaan. Aivan kuten maapähkinävoi- ja hilloleipä, myös The Adventure Pals on sekä sekopäinen että mahtava ja ehkä hieman rouskuva. Se on kevyttä, hupaisaa hauskuutta kaikenikäisille. Vielä kolme sanaa: Kirahvi. Helikopteri. Kieli.