Risk of Rain 2
Pakene kaoottiselta muukalaisplaneetalta taistelemalla hurjia hirviölaumoja vastaan – kavereiden kanssa tai yksin. Yhdistele saaliita yllättävin tavoin ja hallitse jokainen hahmo, kunnes olet itse sellainen tuhoaja, jota pelkäsit planeetalle törmättyäsi. SELVIYDY MUUKALAISPLANEETALLA Yli kymmenen käsin luotua kohdetta odottaa sinua, niistä jokainen on täynnä haastavia hirviöitä ja valtavia pomoja, jotka eivät pidä olemassa olostasi. Taistele tiesi läpi viimeisen pomon ja pakene tai jatka läpäisyä loputtomiin ja selvitä, kuinka pitkään selviydyt. Ainutlaatuinen skaalausjärjestelmä takaa, että sinun ja vastustajiesi voimat kasvavat rajattomasti. LÖYDÄ VOIMAKKAITA ESINEITÄ Yli 110 esinettä pitää jokaisen läpäisyn tuoreena ja uusia haasteita täynnä. Mitä enemmän esineitä keräät, sitä enemmän niiden vaikutukset yhdistyvät ja sitä yllättävämpiä joistain yhdistelmistä muodostuu. Mitä enemmän esineitä kohtaat, sitä enemmän taustatarinaa (ja strategiaa) löydät lokikirjoista. AVAA UUSIA PELITAPOJA Avaa kymmenen pelattavan eloonjääneen miehistö, joista jokaisella on oma taistelutyylinsä ja vaihtoehtoiset taidot hallittavana. Opettele artefaktien salaisuuksia saadaksesi pelimuokkauksia, kuten omien tuli, satunnaisesti syntyvät selviytyjät, esinevalikoima jne. Satunnaiset tasot, viholliset ja esineet takaavat, ettei yksikään läpäisy ole samanlainen. PELAA YKSIN TAI KAVERIEN KANSSA Ota seikkailusta mittaa yksin tai jopa kolmen kaverin kanssa verkon kaveripelissä. Voit myös kisata vaihtuvissa Prismatic Trials -haasteissa. Upouudet eloonjääneet, kuten Captain ja MUL-T, liittyvät aiempien eloonjääneiden seuraan, kuten Engineer, Huntress ja tietenkin Commando.