Neon Chrome Overseer Edition
Neon Chrome Overseer Edition hyödyntää salamannopeaa uuden sukupolven laitteistoa, jolla pelistä saa entistäkin sulavamman kokemuksen. Se sisältää myös Arena-laajennoksen! Neon Chrome on armoton top-down kyberpunkräiskintäpeli roguelike-elementeillä. Käytä aseita ja kyberneettisiä kykyjä ampuaksesi tiesi vihollisten ja seinien läpi. Kokeile erilaisia rooleja, kuten hakkeri ja kyberpsyko. Kasvata hahmosi ominaisuuksia, löydä uusia kyberneettisiä tehosteita ja kasvata voimaasi. Jokainen kuolema on uusi alku - tie Overseerin pysäyttämiseksi on erilainen jokaisella kerralla. Neon Chrome Arena on areenatyyppinen selviytymispelitila online-pistetaulukolla. Selviydy mahdollisimman pitkään millä keinolla tahansa. Pelaa yksin tai yhteispelitilassa! Kuinka paljon pisteitä saat ennen kuolemaa?