Epic Chef
Epic Chef on tarinavetoinen seikkailupeli, jossa on mukana sim-pelien kaltaisia maanviljely- ja valmistamiselementtejä. Nämä ainesosat on sekoitettu yhteen herkulliseksi, vuorovaikutteiseen ruoanlaittoon keskittyväksi pelikokemukseksi. Lisämakua keitokseen antavat hyppysellinen huumoria ja pelihahmot, joiden inspiraationa ovat toimineet Mister Ajikko ‑animen kaltaiset klassikot ja Sir Terry Pratchettin teokset. Nappaa siis sekoituslasta käteen ja lähde matkalle kohti eeppisen kokin asemaa! Omaksu Zestin hahmo ja valmistaudu aivan omanlaisiinsa kulinaristisiin tehtäviin. Aloitat vaatimattomista oloista, mutta kehittämällä omaa maatilaasi, kasvattamalla herkullisia ainesosia, valmistamalla koneita ja kokkaamalla saat raivattua tiesi Ambrosian kaikkien aikojen eeppisimmäksi kokiksi! MESTARIKOKIN TAIDOT Epic Chefissä tehtävänäsi on sekoitella ja pyöritellä ainesosat kulinaristisella tarkkuudella hienostuneiksi ruoka-annoksiksi. Ruoanlaitto on pelin peruselementti, joka sinun on hallittava, jotta voit nousta Ambrosian kiistattomaksi ykköskokiksi. HERKKUANNOKSET Ruoka-annosten keskinäinen synergia ja ainesosien ominaisuudet ovat perusta dynaamiselle reseptien kehittämisjärjestelmälle. Voit luoda herkullisen houkuttelevan ja yksilöllisen menun tekemällä kokeiluja tuhansien eri makuyhdistelmien kanssa. Miltä rotanliha mahtaisikaan maistua tomaatti- ja pottuhöysteellä? Tai siis tomaattikohokas siimahäntäviipaleilla ja kermaperunoilla! INTENSIIVISET KOKKITAISTELUT Kohtaa kilpailevat kokit kulinaristisissa taisteluissa, joiden voittaja kruunataan Ambrosian ykköskokiksi! Arvosteluperusteet ovat moninaiset ainesosista makuun ja vahvuuteen ja moniin muihin tekijöiden. Tuomareiden yksilöllistä makua voit hyödyntää heille räätälöidyillä kastikkeilla, jotka nostavat kokintaitosi ja perusruoka-annoksesi aivan uudelle tasolle. KOTONA KASVATETTU JA VALMISTETTU Elä maan antimista kasvattamalla itse ruokasi, kuten hedelmät ja vihannekset. Kerää resursseja, jotta saat valmistettua erikoiskoneita annostesi luomista varten ja kehittele uusia reseptien osia samalla, kun hoidat monenkirjavia eläimiä lehmistä yksisarvisiin. Ja muista myös korjata ja mukauttaa ränsistynyttä (ja ehkä hieman kummittelevaa) kartanoasi! VIERAILE AMBROSIASSA Tervetuloa Ambrosiaan, gastronomisten riemujen ja maanviljelyn ihmemaahan, joka tunnetaan kaikkialla maailmassa. Voit tutkia Ambrosian antimia vapaasti kuljeskelemalla sen kapeilla kaduilla ja vehreillä pelloilla tai vierailemalla viehättävissä ravintoloissa ja ruuhkaisissa tavernoissa täynnä ”ystävällisiä” paikallisia, jotka odottavat innolla pääsevänsä tutustumaan sinuun.