Seikkailu kutsuu! Zorro The Chronicles on jännittävä ja humoristinen toimintapeli, joka sisältää TV-sarjan innoittamia taistelu- ja tutkimiskohtauksia. Eeppinen seikkailu vie sinut suositun Zorro The Chronicles -animaatiosarjan maailmaan. Suojele heikkoja ja viattomia ihmisiä pahalta kenraalilta ja hänen armeijaltaan. Palauta oikeudenmukaisuus 1800-luvun espanjalaiseen Kaliforniaan. Pelaa aitoa sankaria ja taistele oikeuden puolesta. Voit pelata Zorroa tai hänen siskoaan Inestä. Nosta sankareidesi taitojen tasoa avaamalla uusia liikkeitä. Kehity miekkailun mestariksi! Horjuta vastustajiesi tasapainoa miekkailutaidoillasi, riisu heidät aseista piiskan tai miekan iskulla ja tee näyttäviä liikkeitä! Väistele vihollisten hyökkäyksiä akrobaattitaitojesi ja refleksiesi avulla. Merkkaa heidät sitten piirtämällä "Z" miekkasi kärjellä! Tee oikeita valintoja! Tutki 18 eri tasoa ja mukauta lähestymistapaasi tilanteen ja vihollisten mukaan. Yllätä vastustajat oveluudella, hiivi heidän ohitseen ja tutki ympäristöä, tai haasta heidät vauhdikkaisiin miekkamittelöihin. Värikkäitä hahmoja Pelissä kohtaat monia keskeisiä hahmoja Zorro The Chronicles -animaatiosarjasta. Jotkut heistä asettuvat tiellesi varteenotettaviksi vihollisiksi, mutta toiset auttavat sinua taistelemaan oikeuden puolesta.