Zombien automaattinapsautin
Lepuuta sormiasi jonkin tällä aivan uudella Zombin automaattinapsauttimen painoksella. Vastaanotat yhden automaattinapsauttimen ja erityisen Zombin automaattinapsauttimen ulkoasun.