Zombie Army 4: Wrapping Paper Weapon Skins
Anna zombilaumoille tuhon lahja! Päällystä aseesi näillä lahjapaperilta näyttävillä aseskineillä*. *Skinit sopivat kaikkiin peruspelin aseisiin, mutta ne eivät ole yhteensopivia DLC-lisäpakettien aseiden kanssa.