Zombie Army 4: Undead Airman Character
Kun Plan Z toteutettiin, miljoonat sotilaat nousivat kuolleista – kaikki eivät kuitenkaan palanneet aivottomina raakalaisina! Hector, jonka kone syöksyi maahan Alpeilla kuolleiden sodassa, on päättänyt pysyä herrasmiehenä kuolemasta huolimatta! Mutta älä jää jumiin hänen rinnastaan sojottavasta propellisiivestä.