Zombie Army 4: Renegade Officer Character
Uskollinen Führerille? Tuskinpa! Werner Sauer tunnettiin Afrikakorpsissa legendaarisesta rohkeudestaan tulituksen keskellä. Mutta kun Werner teki kuolettavan lopun SS-upseerin okkulttisista rituaaleista, hänet lähetettiin rangaistuspatalioonaan. Sen lähes itsemurhatehtävät antoivat Wernerille täydellisen koulutuksen zombijoukoista selviämiseen.