Zombie Army 4: Ragnarök – Parts I & II
Painajainen on melkein ohi. Hitlerin helvetin kultti on hajotettu ja sen okkulttinen johtaja tuhottu, mutta muutamat jäljellä olevat jäsenet ovat paenneet syvälle helvettiin ja käynnistäneet salaperäisen Ragnarök-projektin. Schweiger on ainoa, joka pystyy opastamaan Alpha-ryhmän niiden piilopaikkaan – heidän on otettava lopullisesti mittaa kultista ja pysäyttävä niiden maailmaa uhkaava tuhorituaali. Valloita helvetti tässä tuhoisassa kaksiosaisessa Ragnarök-kampanjassa, ja toivottavasti löydät samalla vastauksia suuriin kysymyksiin!