Zombie Army 4: PPSH Submachine Gun Bundle
Luotettava, yksinkertainen ja tehokas neuvostovalmisteinen PPSH, jonka tappava tuhoisuus ei ole pelkkää silmitöntä räiskintää. Jos haluat konepistoolin, jonka tulitusnopeus on yhtä helvetillinen kuin itse vihollinen, tämä venäläinen klassikko on juuri oikea valinta! Asepaketin sisältö: PPSH-konepistooli 2 amulettia (maatuska ja vasara/sirppi-merkki) 2 räätälöityä aseskiniä (venäjän lippu ja maatuska)