Zombie Army 4: Paratrooper Zombie Character
On aika laskeutua ja päästää helvetti valloilleen! Kun kapteeni Hector Jennings syöksyy maahan Alpeilla, hän ei menetä vain henkeään. Romuttuneesta lentokoneesta löytyneeseen laskuvarjosotilaan univormuun pukeutuneena zombi-lentäjä on valmis tuhoamaan ja repimään kappaleiksi kaikki elävät kuolleet, jotka varastivat hänen kuolevaisuutensa.