Zombie Army 4: Mortar Shotgun Bundle
Tässä on todellinen taskuraketti! Chevalier Mortar on M1-mallinen kranaatinheitin, josta on tehty haulikko. Sen uskomaton pysäytysvoima ja räjähdysmäinen lopputulos saavat kuolleet pysähtymään kuin seinään ja räjähtämään kappaleiksi. Asepaketin sisältö: – Chevalier Mortar -haulikko – 2 amulettia (pääsiäismuna ja zombijäniksen jalka) – 2 räätälöityä aseskiniä (zombifioitu ja käärmeennahka)