Zombie Army 4: Molten Lava Weapon Skins
Tässä on kaupungin kuumin zombitappaja suoraan helvetin liekeistä! Päällystä aseesi näillä sulalta laavalta näyttävillä aseskineillä*. *Skinit sopivat kaikkiin peruspelin aseisiin, mutta ne eivät ole yhteensopivia DLC-lisäpakettien aseiden kanssa.