Zombie Army 4: Mission 9 - Return to Hell
On aika tehdä tästä loppu! Selvitä zombimaailmanlopun aiheuttaneet synkät salaisuudet ja kulje syvälle helvettiin, kun yrität pelastaa pudonneen liittolaisen kuolemaakin karmeammalta kohtalolta – tyhjyydeksi kutsutusta tilasta. Vievätkö okkultistiset joukot viimeisen voiton vai soivatko heille viimein kuolinkellot? Return to Hell on kolmas ja viimeinen tehtävä Zombie Army 4: Dead War -pelin kolmiosaisessa Return to Hell -kampanjassa! Tutki kirottujen valtakuntaa tässä 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on kauhistuttavia vihollisia, keräilyesineitä ja paljon muuta! Pääsit näin pitkälle, mutta selviätkö itse helvetin läpi?