Zombie Army 4: Mission 6 - Dead Zeppelin
Vastarintaliikkeen lentokenttä on ehkä pelastettu, mutta tappaja-zeppeliini on edelleen tuolla jossain! Zombinmetsästäjien ainoana vaihtoehtona on jahdata ilma-alus takaisin sen tukikohtaan ja palauttaa se helvetilliseen kotiinsa! Ehditkö ajoissa vai kaatuuko vielä moni elävä olento sen kauhistuttavan aseistuksen voimasta? Dead Zeppelin on kolmas tehtävä Zombie Army 4: Dead War -pelin kolmiosaisessa Death From Above -kampanjassa! Osta nyt ja kohtaa pelkosi taivaalla tässä 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on uusia selkäpiitä karmivia taistelupaikkoja, esineitä, saavutuksia ja paljon muuta! Helvetin kultti on kukistettu, mutta kauhu elää!