Zombie Army 4: Mission 5 - Alpine Blitz
Kuolleidenmetsästäjät onnistuivat pakenemaan Damnation Valleystä, mutta selviävätkö he tästä uudesta Zombie Army 4 -kampanjatehtävästä? Taistele tiesi zombeja vilisevän ja arvokasta kuormaa kuljettavan junan läpi. Mutta varo, sillä zombi-zeppeliini on tulossa tuhoamaan radan! Ehditkö läheiselle vastarintaliikkeen lentokentälle hakemaan apua vai saavuttaako lentävä kauhu sen ensin? Alpine Blitz on toinen tehtävä Zombie Army 4: Dead War -pelin kolmiosaisessa Death From Above -kampanjassa! Matkaa kauhujen rautatiellä tässä 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on uusia selkäpiitä karmivia taistelupaikkoja, esineitä, saavutuksia ja paljon muuta! Helvetin kultti on kukistettu, mutta kauhu elää!