Zombie Army 4: Mission 4 - Damnation Valley
Vaikka helvetin kultti on tuhottu, zombiet eivät jää haudan lepoon tässä upouudessa Zombie Army 4 -kampanjatehtävässä! Taistele tiesi pelottavan ja jäätävän pohjoisen läpi uuteen, helvetilliseen myrskyyn, kun seuraat kadonneen tutkija- ja tiedusteluryhmän jäljillä! Löytävätkö palkkionmetsästäjät liittolaisensa ajoissa vai ottaako vuori uhrinsa? Damnation Valley on ensimmäinen tehtävä Zombie Army 4: Dead War -pelin kolmiosaisessa Kuolema taivaalta -kampanjassa! Nouse järkyttäviin korkeuksiin tässä 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on uusia selkäpiitä karmivia taistelupaikkoja, esineitä, saavutuksia ja paljon muuta! Helvetin kultti on kukistettu, mutta kauhu elää!