Zombie Army 4: Mission 2 - Blood Count
Transsylvanialainen zombi? SS-kultin jäseniä? Nämä ovat pienimpiä ongelmiasi tässä Zombie Army 4:n uudessa kampanjassa. Murtaudu hylättyyn linnaan, selvitä kultin mysteerit ja poraudu syvälle kryptan pimeimpiin salaisuuksiin… Blood Count on toinen tehtävä kauhistuttavassa Hell Cultissa, joka on uusi, kolmiosainen Zombie Army 4: Dead War -kampanja! Tutki upouutta tapahtumapaikkaa tässä kauhistuttavassa 1–4 pelaajan tehtävässä, jossa on uudet viholliset, esineet, saavutukset ja paljon muuta! Führer on poissa, mutta kuolleiden sota ei hellitä!