Zombie Army 4: Lone Wolf Jun Outfit
Jos haluat homman hoituvan, tee se yksin. Liikkumista ja puolustautumista varten pukeutunut Jun ei anna minkään estää zombien tuhoamista yksinäisillä vaelluksillaan.