Zombie Army 4: Gas Mask Headgear Bundle
Nyt kun zombilegioonat ovat tuhonneet Euroopan, myrkkykaasuja ei enää tarvitse pelätä. Mutta naamareita käytetään nyt suojapäähineinä, koska ne kestävät pureman tai kaksi! Tämä paketti sisältää neljä kaasunaamaria, joita voivat käyttää kaikki hahmot.