Zombie Army 4: Crossbow Rifle Bundle
Tappavan tarkkaa tähtäystä! Nuolet ovat ihastuttavan voimakkaita ja salamannopeita, joten tämän varsijousikiväärin jokainen osuma lennättää viholliset taaksepäin ja repii heidät kappaleiksi! Asepaketin sisältö: – varsijousikivääri – 2 amulettia (kypärä ja Rebellion-kolikko) – 2 räätälöityä aseskiniä (lelu ja koristeellinen)