Zombie Army 4: Bloodsoaked Weapon Skins
Kukaan ei sanonut, että zombeja vastaan taisteleminen olisi siistiä hommaa. Päällystä aseesi näillä verisiltä näyttävillä aseskineillä*. *Skinit sopivat kaikkiin peruspelin aseisiin, mutta ne eivät ole yhteensopivia DLC-lisäpakettien aseiden kanssa.