Zombie Army 4: American Sea Captain Character
On aika seilata kaaoksen keskelle! Ilkikurinen merimies Josiah osoitti kyntensä vastarintaliikkeelle, kun hän lähetti kenttäjoukkoja uskaliaille tuhoretkille ympäri Välimerta. Nyt hän on korvaamaton osa Italian zombintappojoukkoja!