Zoen lumilauta ja muuta
SSX palaa lavalle punkrockin prinsessan Zoe Paynen kanssa. Anna asenteesi näkyä rokatessasi alas maailman vaarallisimpia rinteitä käyttämällä tason 6 Ultimate-lumilautaa ja hyödynnä mahtavaa erityistä lumilautaominaisuuden tehostinta laskujesi aikana, etene entistä nopeammin ja ansaitse SSX-yksiköitä tason 4 GeoTagin avulla.