Milkstone StudiosAmmuntapelit
Ole valmis nauttimaan näistä kolmesta toimintopaketista! Ziggurat: FPS-luolaryömintää parhaimmillaan! Kiihkeitä taisteluita! Tusinoittain etuja, taikoja ja vihollisia! Noustavia tasoja! Satunnaisesti luotuja luolastoja! Ansoja! Kovia pomoja! Porkkanoita! Ziggurat on paras ensimmäisen persoonan räiskinnän ja roguelike-pelin yhdistelmä koskaan. Pharaonic: Pharaonic on armoton, sivulle vierivä toimintaroolipeli, joka sijoittuu muinaiseen Egyptiin. Tutki valtavaa kuningaskuntaa täynnä vaaroja ja raakoja vihollisia yrittäessäsi selvittää totuuden Ahmosis I:n, punaisen faaraon, taustalla. White Noise 2: Ole osa tutkijan joukkue, tai hallita olento ja niellä niitä! White Noise 2 tarjoaa 4vs1 epäsymmetrinen kauhu kokemus, joka ei jätä ketään kylmäksi.