Zenith
Zenith on toimintaroolipeli, jossa yhdistyvät roolipelien kulta-ajan tuntu ja reilu annos huumoria ja parodiaa. Pelissä on vankka tarina, joka tapahtuu kymmenien epätavallisten hahmojen kansoittamassa fantasiamaailmassa. Seikkailu, raunioiden tutkiminen, maailmanlopun aiheuttaminen vahingossa, maailman pelastaminen... olet tehnyt ne kaikki ja niin on Arguskin. Suoraan sanottuna häntä alkaa jo kyllästyttää. Hän oli ennen velho, mikä oli ihan kivaa, mutta hän on jo yli 30 ja haluaa asettua aloilleen kaikessa rauhassa. Se ei kuitenkaan ole ihan helppoa, kun piikkitukkaiset pellet raahaavat valtavia miekkojaan ympäriinsä ja pilaavat kiveyksen. Erityisesti, kun yrität pitää vaarallisen artifaktin piilossa sekaantuvilta sankareilta, joista jokainen kuvittelee olevansa se yksi ainoa valittu.