Zaronin reliikit – Stick of Truth -asujen ja -etujen pakkaus
Tee kunniaa eeppiselle Stick of Truthin sodalle tällä Zaronin reliikit – Stick of Truth -asujen ja -etujen pakkauksella. Pukeudu myyttisten sankareiden vaatetukseen Kingin, Kenny-prinsessan ja suurvelho Cartmanin asukokonaisuuksilla. Varustaudu legendaarisilla menneisyyden artefakteilla Wreath of Elf Ears ja Alien Probe Mk. II.