Yum Yum Cookstar
Valmistaudu aivan uuteen kokkauskokemukseen Yum Yum Cookstarissa. Sekoita, paista, paloittele ja leivo 70 reseptiä energisessä kokkauskisassa, jota keittiömestari Yum Yum isännöi. Kulinaristien aatelinen ja yksisarvisruokien suuri ystävä, keittiömestari Yum Yum, opettaa sinulle luovia annoksia ja niiden kasvisversiota. Resepteihin lukeutuvat esimerkiksi sateenkaarivohvelit, yksisarvisen smoothie, sushiburritot ja köyhistä ritareista tehty kerroskakku. Kolme täysin ääninäyteltyä tuomaria, joilla jokaisella on oma, ainutlaatuinen persoonallisuutensa, arvostelevat ruokiasi komedisilla vuorosanoilla, jotka amerikkalaisen huumorilehden National Lampoonin kirjoittavat ovat kynäilleet. Haastetta lisäävät erilaiset pelitilat ja neljä vaikeustasoa, Päivittäinen haaste ja tuomareiden järjestämät Kutsuturnaukset, joissa voit avata useita keittiön ja sen laitteiden muokkausvaihtoehtoja. Kokkaa jännittävän musiikin tahtiin, jonka palkittu säveltäjä Nile Rogers on luonut.