Youtubers Life 2
Tiesi kuuluisuuteen alkaa tästä! Tutki NewTube Cityä löytääksesi uusia trendejä ja rakentaaksesi uusia suhteita eri hahmojen kanssa viedäksesi kanavasi joka päivä uusiin korkeuksiin! Tutustu uusiin trendeihin Jokainen trendi on tarina, jonka voit löytää NewTube Cityssä! Tutki, mikä on kuuminta hottia kaikissa kolmessa eri kaupunginosassa erikoishaasteiden, kausitapahtumien, kuuluisien hahmojen ja monen muun joukossa! Tunnista kanavasi parhaat trendit, selvitä, miksi ne ovat niin suosittuja, ja luo uutta sisältöä kasvattaaksesi jatkuvasti fanijoukkoasi ja laajentaaksesi mahdollisuuksiasi! Kasvata verkostoasi Ystäviä, kilpailijoita tai jopa rakastavaisia! Luo uusia suhteita yli 30 lahjakkaan hahmon kanssa, jotka voivat viedä sinut menestykseen. Kun ystävystyt heidän kanssaan, he avautuvat sinulle, pyytävät sinulta apua henkilökohtaisiin ongelmiinsa tai kertovat sinulle salaisuuksiaan. Verkostosi on nettovarallisuutesi! Nappaa eksklusiivisia palkintoja Kerää eksklusiivisia palkintoja, joiden avulla voit kokea seikkailusi uudelleen ja todistaa taitosi. Laajenna luovuuttasi nappaamalla eksklusiivisia muokkaustarvikkeita ja avaamalla uusia vahvuuksia jotka parantavat persoonallisuuttasi. Nostata fanijoukkosi tasoa ja kasvata mainettasi! Postaa trendaavaa sisältöä Astu polullesi menestykseen! Hallitse julkaisemaasi sisältöä: pelitallenteet, ensivaikutelmat, haastattelut, striimaus, unboxing ja paljon muuta! Julkaise elämääsi ja löydöksiäsi ansaitaksesi tonneittain rahaa ja kasvattaaksesi asiantuntemustasi haluamallasi tavalla tullaksesi ainutlaatuiseksi sisällöntuottajaksi.