Yoku's Island Express
Yoku on saapunut Mokumanalle. Hän on valmis rentoutumaan auringossa ja toimittamaan paketteja tässä trooppisessa paratiisissa! Mutta muinainen saarijumala on loukussa levottomassa unessa. Yokun tehtävänä on auttaa hädänalaisia ja seikkailla saaren läpi flipperimekanismien, tasohyppelyn ja avoimen maailman ainutlaatuista yhdistelmää hyödyntäen! Töki ja pompauttele maitotölkin kokoista sankariamme käsinpiirretyn saaren halki. Tavoitteenasi on rakentaa postikonttori uudelleen ja herättää muinainen jumala syvästä unestaan. Tärkeimmät ominaisuudet: AVOIMEN MAAILMAN FLIPPERISEIKKAILU: Yoku's Island Expressin epälineaarinen pelimaailma sekä ainutlaatuinen flipperin ja tasohyppelyn yhdistelmä tarjoaa sinulle vapauden valita oma polkusi. TERVETULOA MOKUMANA ISLANDILLE: Tutki saumattomasti saaren eri alueita, kuten trooppisia rantoja, reheviä viidakoita, lumisia vuoria, salaperäisiä luolia ja höyryäviä kuumia lähteitä! AVAA USKOMATTOMIA UUSIA TAITOJA: Auta ystävällistä paikallisväestöä ja ansaitse valikoima mahtavia uusia tehosteita. Imuroi räjähtäviä etanoita ja herätä uniset kylän asukit Meluajalla! VANGITSEVA TARINA: Tapaa unohtumattomia henkilöitä suorittaessasi eri tehtäviä ja tutkiessasi saaren syvimpiä salaisuuksia. Voit samalla vaikka rakentaa postikonttorin uusiksi! EEPPISET POMOTAISTELUT: Taistele valtavia pomoja vastaan ja käytä Yokun uskollista palloa täräyttääksesi viimeisen iskun. KAUNIS KUVITUS: Lepuuta silmiäsi peliteollisuuden kokeneimpien taiteilijoiden luomassa henkeäsalpaavassa, käsin piirretyssä grafiikassa.