Yksi hahmon muokkauskuponki (ilmainen)
Hahmon muokkauskupongilla voit muuttaa metsästäjähahmosi ulkonäköä (kerran kuponkia kohti) käyttämällä sitä tallenustiedoston valintaruudussa. Huomaa, että et voi muuttaa metsästäjäsi nimeä. Tämän lisäosan sisältö: - Hahmon muokkauskuponki (1 kpl, ilmainen) Huomaa: - Tämän lisäosasisällön voi hankkia vain kerran. - Kuponki poistuu, kun tallennat muokatun hahmon. - Voit muokata hahmosi hiuksia, kulmakarvojen väriä, kasvojen karvoitusta, meikkiä ja vaatteita ilman kuponkiakin asuintilasi Item Boxin kautta.