Year of the Spider
Vuodenaikoja tulee ja menee, mutta hämähäkit pysyvät aina – paitsi nyt! Juhli hävittämisen kaaosvuotta Kill It With Fire: Year Of The Spider -lisäosassa. Tämä lisäosa on täynnä täysin uusia tehtäviä, uusia tiloja, uusia hämähäkkityyppejä ja paljon uusia varusteita ja päivityksiä. Näytöksen tähti on uusi tehtävä "Down The Spider Hole", jossa tehtävänäsi on taistella hämähäkkejä vastaan niiden luonnollisessa elinympäristössä: takapihalla. Lähde taivaalle kauko-ohjattavan drone-robottisi avulla huuhtomaan hämähäkit piilopaikoistaan ja käytä sitten ruohonleikkuria niiden tuhoamiseen. Oletko kyllästynyt tekemään kaiken kovan työn? Käytä Best Buds Blueberry -makua ja muuta hämähäkit omaksi yksityisarmeijaksesi, Spider Brosiksi! Juhli vuoden ihaninta aikaa uudessa Holidays-tilassa. Koristele juhlakuusi jokaisella tasolla avataksesi mahtavia palkintoja, kuten joulupukin uusimmat laseraseet. Jos aaveet ja kummitukset ovat enemmän tyyliäsi, tutustu uuteen Halloween-tilaan. Tutustut yölliseen versioon kolmesta ensimmäisestä tehtävästä, suoritat uusia tavoitteita ja kohtaat jopa pelottavia aavehämähäkkejä. Suorita kaikki tavoitteet kullakin tasolla avataksesi ilmatorven, pelätyn "Australia Mode" -modifikaattorin ja paljon muuta! Kaikki tämä ja paljon muuta, mukaan lukien uudet päivitykset, jäljittäjän päivitykset, modifikaattorit ja uusi Omega-tiedosto. Äläkä unohda uusia salaisuuksia, mukaan lukien suuri salaisuus, joka lähettää sinut aarteenmetsästykseen koko pelin läpi! Tutustu Kill It With Fire: Year Of The Spideriin jo tänään!