Yamaha Historical Bikes
Ladattava Yamaha Historical Bikes -sisältö laajentaa moottoripyöräkokoelmaasi historiallisilla Yamahoilla, aitojen moottoripyöräfanien rakastamilla malleilla: 1998 YZF-R7, 2002 YZF-R1 ja 1998 YZF-R1!