Yakuza: Like a Dragon Job Set
Yakuza: Like a Dragon Job Set sisältää Devil Rocker- ja Matriarch-ammatit. Devil Rocker -ammattia voivat käyttää Ichiban, Adachi, Nanba, Joon-Gi ja Zhao. Matriarch-ammattia voivat käyttää Saeko ja Eri. Rokkaa ja murskaa kalloja sähkökitaralla Devil Rockerina tai käytä taisteluissa naginataa ja muita raskaita aseita pelottavana Matriarchina.