XDefiant
XDefiant on ilmaiseksi pelattava ensimmäisen persoonan online-areenaräiskintä, jossa kisaat kiivaissa kahakoissa. Cross-Play on saatavilla julkaisusta lähtien, joten voit pelata yhdessä ystäviesi kanssa eri laitealustoilta. Highwaymenit räiskivät tiensä areenalle toisella kaudella itsetekemiensä aseiden armottomalla arsenaalilla. Älä ylläty, kun he sekoavat. Tämän upouuden ryhmittymän lisäksi toinen kausi tarjoilee uusia karttoja, aseita, haasteita ynnä muuta! Mukautettu varustus Optimoi pelitapasi valitsemalla kattavasta aseiden, lisävarusteiden ja laitteiden valikoimasta. Yhdistä mikä tahansa ase minkä tahansa ryhmittymän kanssa ja avaa uusia vaihtoehtoja hioessasi pelityyliäsi täydelliseksi. Ryhmittymät Ryhmittymät saapuvat Ubisoftin kuuluisista maailmoista ja edustavat toisistaan poikkeavia luokkia, joilla on ainutlaatuisia kykyjä ja ultrataitoja. Valitse mikä tahansa hahmo mistä tahansa ryhmittymästä ja luo tiimi. Muokkaa strategiaasi vaihtamalla ryhmittymää milloin vain pelin aikana. Karttoja, pelimuotoja ja kaaosta Pelaa julkaisun yhteydessä usean kuuluisan kartan useissa eri areena- ja lineaarisissa tiloissa, mukaan lukien Zone Control, Escort, Occupy ynnä muut. Taistele rennoissa otteluissa tai kiipeä kilpailullisen tilan sijoitustasoissa. Uutta sisältöä joka kaudella Tarjoamme kolmen kuukauden välein uuden kauden, joka sisältää upouuden ryhmittymän, uusia hahmoja, karttoja, aseita, ulkoasuesineitä ja tapahtumia. Live-pelinä XDefiant jatkaa jännittävien pelikokemusten tarjoamista kaudesta toiseen. Tarjolla on monenlaista tuoretta ja hauskaa sisältöä.