X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
Uusi selviytymiskampanja ja 5 kenttää, jotka on suunniteltu tätä adrenaliinin täyteistä pelimuotoa varten. BRITANNIA - Taistele henkesi edestä sateisessa mökkien ja kanavien sokkelossa. SUOMI - Talvi on tullut, mutta kylmyys ei ole pahin vihollisesi. ETELÄ-AFRIKKA - Synkkä yö odottaa, että se valaistaan räjähtävillä vihollisilla. ALANKOMAAT - Selviydy mahdollisimman kauan idyllisen näköisissä maisemissa. RANSKA - Labyrinttimainen kaupunki, josta tulee metalliruhojen hautausmaa.