WWE 2K24 WCW -paketti
Tartu ohjaimeen ja suuntaa menneisyyteen WCW-aikakauden viiden elämää suuremman legendan kanssa! WCW-pakettiin sisältyy joukko fanien suosikkeja, kuten Diamond Cutter -liikkeen mestari Diamond Dallas Page, verraton Mr. Perfect, legendaarinen Iron Sheik, arvaamaton Great Muta ja Lex ”Total Package” Luger! Jokaisen pelattavan supertähden mukana tulee oma Pink Diamond -MyFACTION-kortti. Lisäksi WCW-paketti sisältää ensi kertaa WCW Fall Brawl WarGames -areenan, joka tukee perinteisten otteluiden lisäksi myös WarGames-otteluita. WCW-paketti sisältyy WWE 2K24 -kausikorttiin.