WWE 2K24 SuperCharger
WWE 2K24 SuperCharger tuo WWE-universumin suurimmat legendat sormiesi ulottuville. Saat KAIKKI julkaisun yhteydessä saatavilla olevat WWE-legendat, mukaan lukien Batista, Kevin Nash, Chyna ja Yokozuna, sekä nostalgisia areenoja, kuten WCW Nitro, ECW One Night Stand ‘06, SmackDown ‘02, ja paljon muuta! WWE 2K24 SuperCharger sisältyy kausikorttiin, ja kausikortti sisältyy WWE 2K24 Deluxe- ja Forty Years of WrestleMania -versioihin.