WWE 2K24 Post Malone & Friends -paketti
Peittoa vastustajasi Post Malone & Friends -paketilla, jossa on mukana yhdeksän kertaa timanttia myynyt artisti ja tunnettujen WWE Superstars- ja Legends-tapahtumien juontaja. Tee muihin vaikutus WWE Hall of Famer -mestari Sensational Sherrin kanssa, päästä Moshin ja Thrasherin iskevä duo valloilleen ja rokkaa ”Shake, Rattle, and Roll” -tyyliin Honky Tonk Manin ja hänen managerinsa Jimmy ”The Mouth of the South” Hartin kanssa. Post Malone & Friends -paketti sisältää myös MyFACTION Manager -erikoiskortin Hartille. Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma MyFACTION-korttinsa. Post Malone & Friends -paketti sisältyy valmiiksi WWE 2K24 -kausikorttiin.