WWE 2K24 Pat McAfee Show -paketti
Urheilupersoona ja WWE-kommentaattori Pat McAfee tekee paluun rinkiin WWE 2K24 -pelin Pat McAfee Show -paketissa riehakkaan DAWGS-tiiminsä mukana. Astu kehään jostain kumman syystä suosioon nousseen urheiluohjelman jäsenten kera, mukaan lukien entinen 11 vuoden NFL-veteraani ja Super Bowl -mestari AJ Hawk, yhdeksän vuotta NFL-kulmapuolustajana pelannut Darius Butler, legendaarinen Ty Schmit ja takatukastaan tunnettu Boston Connor. Näytä kuka on kehän kuningas ja kaada vastustajasi kanveesiin! Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma MyFACTION-korttinsa. Pat McAfee Show -paketti sisältyy valmiiksi WWE 2K24 -kausikorttiin.