WWE 2K24 – Global Superstars -pakkaus
Uusi Global Superstars -pakkaus tuo joukon maailman parhaita ja nimekkäimpiä painijoita WWE 2K24- peliin! Astu kehään tähtien kanssa. Ensiesiintymisensä WWE 2K -sarjassa tekevät hurja Jade Cargill, legendaarinen Michelle McCool, dynaaminen Dragon Lee sekä aina yhtä cool Carlito, jonka kiiltävä punainen omena liittyy käytettävien esineiden joukkoon. Lisäksi odotetut paluunsa tekevät Irresistible Force ja vuoden 2024 Queen of the Ring Nia Jax sekä lennokas kaksikko Lyra Valkyria ja Kairi Sane! Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma Diamond-harvinaisuustason MyFACTION-korttinsa. Global Superstars -pakkaus sisältyy valmiiksi WWE 2K24 Season Passiin.