WWE:n maailma on taistelukenttäsi – nauti överistä ja vauhdikkaasta arcade-toiminnasta, kun WWE Superstar- ja Legend-suosikkihahmosi mittelevät mielettömissä interaktiivisissa ympäristöissä ympäri maailmaa. Kilpaile toinen toistaan näyttävämmillä liikkeillä, erikoiskyvyillä ja tehosteilla varustettuina lempiottelutyypeissäsi, kuten Steel Cagessa, Royal Rumblessa, Fatal Four Wayssa jne. ja nauti Mauro Ranallon ja Jerry ”The King” Lawlerin värikkäästä selostuksesta! Oletko valmis astumaan taistelukentälle? Rähise rajattomasti! Valitse omasi yli 70:stä WWE Superstar- ja Legend-hahmosta ja vie suosikkisi ottelemaan hillittömään ja sekopäiseen rähinään! Tee överejä liikkeitä ja tuhoa vastustajasi käyttämällä erikoiskykyjäsi taistellessasi interaktiivisissa ympäristöissä! Ottele ympäri maailmaa! Pelaa läpi uusi tarinatila, jota kerrotaan sarjakuvien välityksellä, ja osallistu uusien WWE Superstar -ottelijoiden etsimiseen Paul Heymanin ja Stone Cold Steve Austinin kanssa! Taistele uusilla uniikeilla ja värikkäillä hahmoilla tunnettuja WWE Superstar -ottelijoita vastaan todistaaksesi sisusi ja näyttääksesi taitosi ja avaa samalla uusia hahmoja ja Battleground-sijainteja. Taistelukenttä on sinun! Tee WWE 2K Battlegrounds -pelistä omanlaisesi monilla muokattavilla osasilla – luo, kustomoi ja muokkaa itse luomiasi hahmoja ja Battleground-sijainteja! KASAPÄIN ottelutyyppejä Käy taisteluun monenlaisissa uusilla hauskoilla käänteillä maustetuissa ottelutyypeissä, kuten Steel Cagessa, Royal Rumblessa, Fatal Four Wayssa ja upouudessa Battlegrounds Challengessa! Ottele ystäviäsi vastaan verkossa tai samalla sohvalla! Osallistu verkkoturnauksiin tai pyri Battlegroundin kuninkaaksi ja pysy hengissä verkkotaisteluissa voittamalla pelaajia ympäri maailmaa! Voit myös otella paikallisessa moninpelissä ja kukistaa ystäväsi! Digital Deluxen bonussisältö Laita lätty lätisemään Stone Cold Steve Austinilla, näytä koko SmackDownille The Rockin Attitude Era -versiolla ja pane rähinä päälle Ronda Rouseylla. WWE 2K Battlegrounds Digital Deluxe Edition sisältää kolme versiota jokaisesta Superstarista sekä Edge-ennakkotilausbonuksen. Lisäksi saat 1 100 ylimääräistä Golden Buckia, joilla voit avata käyttöösi lisää WWE Superstar- ja Legend-hahmoja.