WS - Yas Marina Circuit, Abu Dhabi (Rallycross Track)
"Tämä vuoden 2019 uutuusrallirata on erittäin tekninen ja haastava. Se on Hermann Tilken suunnitteleman Yas Marina Circuit -radan ensimmäisessä sektorissa. Yhdistelmä katsomoita, tiukkoja mutkia ja erityisen nopeaa Joker-osaa antavat ajajille jännittäviä ohitustilaisuuksia. Nämä asettavat näyttämön gladiaattoriareenaa muistuttavassa ilmapiirissä."