WS - Lydden Hill, UK (Rallycross Track)
Englannin Kentissä sijaitseva Lydden Hill on rallycrossin synnyinpaikka. Siellä pidettiin ensimmäinen rallycross-tapahtuma vuonna 1967, jolloin Vic Elford voitti Porsche 911:llä. Lydden Hill isännöi perinteisesti 2 kierrosta Britannian Rallycross-mestaruuskisoja sekä Yhdistyneen kuningaskunnan GRC Rallycross Europe -kisan.