Wreckfest Season Pass
Pääse käsiksi Wreckfestin laajenevaan maailman yhdellä huokeahintaisella paketilla. Tämä Season Pass tarjoaa: - 20 hullua uutta ajoneuvoa - 20 mieletöntä kattokoristetta - Autonmuokkauspaketti uudella panssarilla, vanteilla jne. Kaikki esineet julkaistaan Wreckfestin julkaisun jälkeen kahdeksassa sisältöpaketissa.