WRC Generations - Citroën C4 WRC 2010
Vuosina 2007-2010 Citroën C4 WRC voitti 36 niistä 56 WRC-rallista, joihin se osallistui. Näinä vuosina Sébastien Loeb oli aivan ylivoimainen, tuoden Citroënille 34 voittoa C4:llä. Tällä samalla autolla Loebin seuraaja Sébastien Ogier ajoi ensimmäiset kaksi WRC-rallivoittoaan vuonna 2010. Tämä auto oli omana aikanaan erikoisen mallinen, mutta se tarjosi poikkeuksellisen suorituskyvyn ollen yksi suosituimmista WRC-ralliautoista.