WRC 9 Barcelona SSS
Supererikoiskoe ajetaan Barcelonan upean historiallisen alueen ytimessä. Rata kiemurtelee useiden eri monumenttien kautta. Mutkaiset ja tekniset tiet ovat todellinen haaste kuljettajille, ja rata sisältää myös kaksi donitsikohtaa. Barcelonan supererikoiskoe tunnetaan myös suuresta yleisöjoukostaan. Ihmiset saapuvat seuraamaan kaduilla tapahtuvaa show'ta, ollen itse keskellä toimintaa. Fanit pääsevätkin näkemään suosikkiautonsa ja -kuljettajansa todella läheltä!