WRC 8 - Lancia Delta HF Integrale Evoluzione (1992)
Lancia Delta on täydellinen ralliauto! Sillä voitettiin 11 valmistajien mestaruutta ja 4 kuljettajien mestaruutta vuosina 1974-1992, eikä yksikään auto ole ylittänyt sen saavutuksia rallin MM-sarjan (WRC) historiassa. Sillä ajettiin 65 rallia, joista se voitti 46! Tämä huipputehokas auto on edelleen haastava ohjattava.