WRC 8 Deluxe Edition FIA World Rally Championship Pre-order
Ennakkotilaa nyt, niin saat RWD Legends -pakkauksen, kun peli julkaistaan. Deluxe Edition sisältää koko WRC 8 -pelin, Legendary Car -pakkauksen, jossa on kolme ikonista autoa (Alpine A110, Ford Escort RS ja Lancia Delta HF Integrale) sekä kokeneita tiimin jäseniä henkilökuntaasi uratilassa.